Bakluckan!

I morse åkte vi till Backluckan i Norrskedika. Det är en megastor loppis mellan Östhammar och Gävle. Vi hittade lite smågrejer och två mjökkannor!

Vid lunchtid packade vi ihop oss i Östhammar och åkte hemåt. Johan tog med sig jobbarbilen till Gävle eftersom han har 3 veckors semester nu så jag körde vår (Johans) bil Sara hem (det är jag som döpt henne till det). Herregud vad jag älskar den bilen. Jag har aldrig kört en bil med så mycket drag i.. Love it!
Tanken är väl att golvet förhoppningsvis ska bli klart under semestern så att Johan kan dra all el under semestern. Vi får se hur långt vi hinner..

Igår rök mina långa naglar för den här gången. Jag är så van med långa naglar nu så jag tänker liksom inte på det, men många runtomkring undrar hur jag kan rusta huset med så långa naglar. Men nu behöver ingen oroa sig för det längre, haha! Nu är de korta igen!

Vi åkte direkt till huset. Jag har målat och Johan har gått över till golvet i sovrummet.

Det blir inte så mycket till kostcirkel för oss nu för tiden.. Detta blev dagens lunch och middag!

Nu ska vi packa ihop och åka hem. Skönt! Magen är extra störig och gör mer ont än vanligt nowadays.. Värdelöst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0