Vinterhelg!

Vi har haft en mysig helg trots mycket smärta för min del. Igår fyllde världens finaste papi år så då var vi dit och åt både mat och fika. Jag tror faktiskt inte jag har varit så mätt i hela mitt liv som jag var när vi åkte därifrån.. På vägen hem svängde vi förbi mamma och Thomas och sa hej. 
Igår kväll hade jag så ont så jag tryckte i mig mediciner och så gick vi och la oss klockan 21 (!!). 

Imorse åt vi god frukost, as usual, och sen har vi kikat serier. Gu vilket mysigt väder vi har haft i helgen! Massa stora fina snöflingor som singlade ner mot marken. Idag blåste det massor så då yrde snön istället. På em var jag till Sandra och hälsade på en sväng. Hon hade varit på sjukan i helgen för "våran" vidriga sjukdom... Fick endo!!

Imorgon ska jag få träffa endo-gurun Mats Olofsson. Så imorgon blir det en tripp till akademiska i Uppsala till emdometrioscentrum. Jag har inga förväntningar alls på läkarbesöket imorgon faktiskt, men jag har otroligt mycket hopp! Bästa mami följer med som stöd (och taxi) ❤️. 





Idag passade lurvmössan som jag fått av mormor alldeles ypperligt! 


Kommentarer
Postat av: ormor

Önskar dig Lycka till i morgon <3 <3 <3

Svar: Tack!! 💗
Evelina Nilsson

2016-01-10 @ 21:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0