Veckans sista dag!

Jag har mycket ont nu och det resulterar i lite extra lugn och ro här hemma. Idag har vi varit ute och åkt lite. Vi hamnade bland annat i Axmar och Bönan. Det är så mysigt att åka runt och titta på olika ställen. Edward fick busa lös ute vid Axmar brygga så vi var nöjda alla tre när vi kom hem. 

Igår röstade Johan på pizza. Eftersom jag ska få leva lite på lördagarna så tyckte jag det var ok. Men jag fortsätter äta så nyttigt som möjligt. Inget godis so far! Och jag har ändrat på mycket, bytt ut och tagit bort mat osv. för att försöka ta hand om kroppen lite bättre. 


Nyttigare frukost blev det iaf än gårdagens middag..


Ikväll har vi varit på bio. Vi såg den nya filmen med Leo DiCaprio. Det var det sämsta jag sett!! Den var så himla dålig. Se. Den. Inte. 


Så här såg vi ut igår kväll när vi gick ut med Edward. Våra nya likadana jackor! Sjukt nördigt, men dom här är ju så himla standard! Dom är ju iaf i olika färg, haha!


Edward fick en ny leksak idag. Det var en lika som han redan hade, men den gamla var så sönderlekt så man ser knappt att det är samma, haha! 


Ok. Nu börjar det spåra när jag till och med bloggar om att Edward har fått en ny leksak.. Det betyder nog att jag inte har så mycket mer att säga för tillfället, haha! Hoppas ni alla haft en härlig helg och att ni får en fin vecka! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0