Nöjd!!

Idag gick jag ifrån frisören med ett nöjt leende. Det är så skönt när det blir precis som man vill! Nu har jag nyfärgat hår, lockar... och jag ska dra fram dammsugaren och dammtrasa och städa här hemma! 

Jag gick till (för er som är från Gävle och är nyfikna på det) frisören mellan Hildebrands guld och Pressbyrån vid torget. Hur gulliga som helst! Första färgningen var jättebra gjord och jag var jättenöjd med grundfärgen, men längderna blev inte bra. När jag gick tillbaka var det inga som helst problem! Idag rättades det till och jag blev jättenöjd. Jag kan faktiskt rekommendera dom. "Bra pris" i förhållande till många andra frisörer. 1300 för klipp och färg.. Sjukt mycket pengar för ett frisörbesök tycker jag, men vill man vara fin så. Dock kan ingen mäta sig med min vanliga favoritfrisör Marie. Men nu är jag fräsch i håret för ett tag framöver! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0