Johans sista dag på Forsmark är gjord!

Igår var jag och Edward ut på en timmes prommis och sen pluggade jag hela dagen. Jag har en tenta kvar som jag ligger efter med för att få ta ut min ekonomexamen. Hoppas jag klarar den på torsdag så är jag klar med rubbet sen! Tyvärr är det svårt att få in allt i hjärnan, men jag gör mitt bästa och ett ärligt försök. Så får det gå som det går helt enkelt!

Johan jobbade sin sista dag som arbetsledare på Forsmark igår. Han sa upp sig efter jul och fick sluta tidigare än vad uppsägningstiden säger. Det firade vi med Thaimat, maräng och biskvi från Centralbageriet och sen blev det kvällsfika innan vi la oss. Nu väntar nya utmaningar för honom och jag står bakom honom till hundra procent

Idag fortsätter jag plugga inför torsdag. Magen gör fortfarande ont.. Jag har inte sovit så mycket inatt men jag får göra det bästa av dagen! 









Kommentarer
Postat av: mormor

Oj så nyfiken jag blev nu!
Så mycket gott ni äter, bra :)

2016-01-20 @ 15:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0