Alltid nöjdast!

Igår kväll duschade jag Eddi. Han älskar att duscha! Han är så himla söt när han sitter där i badkaret och han liksom finner sig i allt och är alltid nöjd! Han har problem med sin hud/päls och har ett speciellt schampo som ska sitta i en halvtimme för att behandla. Jag brukar sätta i det och sen får han sitta där och vänta medans jag gör annat. Han fryser såklart eftersom han måste sitta blöt i en halvtimme.. Men varje gång jag kommer in så sitter han där så snällt och väntar och tittar på mig! Så himla snäll, söt och underbar hund!!



Så här sitter han och njuter när han duschar, haha. Här hade han precis fått varmduschen efter sina 30 min. Nöjdast!


❤️

Kommentarer
Postat av: Musch

Älskade älskade hund! 💙

2016-01-13 @ 10:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0