Yoga och snö!!

Ny vecka och i veckodagarna har vi tänkt äta så nyttigt som möjligt. Idag blev det torsk med sallad till. Johan stekte fisken i solrosfrön och grejer så det blev galet gott (as always). Vi har kört dagens yoga. Igår när Josefin skrev så läste jag upp det för Johan. Jag sa direkt efter att "du borde också haka på"! När vi stod i affären tog jag en yogamatta och så plockade Johan på sig en också. "Ska du också ha en?" frågade jag förvånat. "Ja, eller skulle jag inte det?" blev hans svar lite försiktigt. Haha! Så himla söt. Jag blev bara förvånad att han hakade på så lätt! Men jättekul!! Ikväll körde vi vårt första pass. Kändes jätteskönt! Svårt i början när man gärna vill titta samtidigt men man kommer nog in i det! 





Äälskar att snön är tillbaka!! Mysigt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0