Promenad och mediciner!

Vi tog en kort promenad idag ut till Gävle strand bara för att få lite luft och för att få njuta av det underbara vädret! Johan tjatar hela tiden om att få vara med på kort i selfiespegeln och idag lät jag honom.. Eller inte. "Kom och var med på kort!" "Neej men varför ska jag det för.." "Snälla hjärtat det är bara ett kort!" "Måste man stå som du står då, alltid lite lutad till vänster?" Haha! Det var mer än vad jag visste..



Idag var jag och hämtade ut en ny medicin som var en licensmedicin och tydligen beställningsvara så det tog några dagar tills den kom hem. Då passade jag på och köpte en större medicinpalett (tror jag det heter) eftersom jag växt ur den gamla. Dessutom är det lite mindre "sjukstämpel" på den här än den andra. Iaf så länge den är stängd..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0