Miss my long hair!

Här kommer ännu ett "jag saknar mitt långa hår"-inlägg. Kolla vad långt hår jag hade innan jag klippte av allt. Eller långt och långt.. Jämför man med Musch (minisister) så räknas väl mitt längsta hår som page typ. But you get my point.. Jag får hoppas att det växer ut igen. Jag ångrar inte att jag klippte av det för det var ganska slitet, plus att jag behövde en förändring. Men ibland saknar man ju det där långa ändå. Jag hade jättelångt hår under hela min barndom men jag har aldrig lyckats spara ut det riktigt långt igen sedan jag blev vuxen.. Det kommer liksom till en viss längd men sen tar det stopp. Jaja. Nog om hår. Enough said!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0