Middag and dessert!

Ikväll var jag så sjukt sugen på dillchips! Det blev yoghurt och fruktsallad till "middag" och chips till "efterrätt". Om jag skippat min nyttiga detoxmånad? Absolut inte. Jag gör fortfarande "så gott jag kan". Jag vet att det är bullshit att säga så för vill man verkligen så kan man. Men vissa dagar skiter jag blankt i allt, inklusive vad jag stoppar i mig. Som idag. Nu när jag mår sämre igen har jag jättesvårt för varm "mastig" mat. Så jag äter det jag är sugen på för att få i mig något över huvud taget. Jag tänker att det är bättre än inget alls.

Jag mår illa mycket, är yr, orkeslös, har mer ont och vill bara gräva ner mig under jorden typ. Jag känner hur alla gamla tankar bara sköljer över mig igen nu när det blev bakslag. 
Varför. Just. Jag. 

Jag har inte energin till att palla med att må dåligt längre. 




Kommentarer
Postat av: mormor

Du är en tapper kämpe <3 <3 <3
Jag har varit förkyld drygt en vecka och smågnäller...
Kramar till dig!

Svar: Krya på dig bästa! ❤️
Evelina Nilsson

2016-02-17 @ 09:25:12
Postat av: Linda

Styrkekram, dillchips gör underverk har jag hört!!😃

2016-02-17 @ 10:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0