Lufta Edward och hjärnan!

Jag har så himla ont hela tiden nu. Det känns sjukt att Akademiska börjar med att plocka bort mediciner och sen ger patienten inbokad tid för att gå programmet som jag väntar på, dvs. den så kallade "inläggningen" då jag kommer vara på Akademiska i 5 veckor. De vill göra mig opiatfri och istället byta ut mot andra mediciner. Det är en bra tanke men hittills har det gått åt skogen. Jag skiter snart i allt och trycker i mig det som jag brukade ta då jag mådde bättre. Visst att jag var en zombie då men hellre en zombie som slipper ha ont än otroliga smärtor men att man är med i matchen.. Pest eller kolera as usual. 

Idag tog vi iaf en promenad. Äntligen, tyckte Edward. Det var jättelänge sedan vi var ute på prommis så Edward har varit lite rastlös.. Varje dag när vi tagit kortrundan så vill han inte alls gå in utan fortsätta vara ute. Men idag fick han komma ut på en runda på typ 4 km så nu är han lite mer nöjd iaf. Jag längtar till hus så man bara kan släppa ut honom på gården. 

Det blir till att bädda ner sig nu mellan maskinerna.. Vi/jag har tvättid tills 20 ikväll. Vi får väl se hur lång tid som behövs!

Jag hade verkligen satt ihop en riktig toppmatchning idag. Röd jacka, rosa pannband, lila- och korallfärgade skor. Och en lila och blå hund. Top notch!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0