Älskade sis!

Jag har fått tillbaka min 6S idag (och varit grinigare än typ ever på Tele2 i över en veckas tid, men det tar vi någon annan gång) och då hittar jag på ett meddelande som älskade Musch skrev till mig när jag la ut inlägget på bloggen om tentan och idiotlären. Musch har ju varit utomlands i 5 veckor, och då skickade hon detta till mig. Jag kan inte nog säga hur mycket jag älskar mina fantastiska syskon! ❤️

"Alltså jag blir så fruktansvärt ledsen och förbannad över att läsa din blogg efter det sista inlägget.. Min underbara älskade syster, varför händer allt dig..? ❤️
Det svider i mig av att jag inte kan göra någonting och att jag dessutom just nu är på andra sidan jorden gör allt bara ännu värre. Vill vara med dig, pyssla om dig och ha sis-time som bara du och jag kan.
Jag vet att jag säger det jämt och att du säkert är sjukt trött över att höra det. Men du är den starkaste människan jag vet Evelina! ❤️ Ingen annan hade klarat det du går igenom på det sättet du faktiskt gör. Förstår du att många runtom dig inte ens vet att du är sjuk, det säger en hel del om vilken otrolig kämpe du är! 
Jag vet att du klarar även detta. För det är precis så som du alltid gör. Bearbetar det och sedan tar nya tag. Hur fruktansvärt det än är att du ska behöva göra det, men du gör det. Och det är det som gör dig till den starka människa du är! Fuck alla som sagt att jag är envis genom alla år, du ger dig då tusan aldrig! Haha!
Nu kör vi igen! 👊🏼 För kom ihåg att jag alltid står bakom dig. Om jag så ska bära dig genom allt skit så ska du klara detta!
Jag älskar dig min underbara syster!❤️❤️❤️"

Alla som tror att det är jag som är stark och kämpar har fel. Jag har nämligen den starkaste stöttningen man kan ha och utan er vore jag ingenting.. Tack för att du alltid finns där hjärtat mitt!






Love you to the moon and back!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0