Tänk rätt!

Igår kväll var jag och bästis på föreläsning på teatern i Gävle. Det var om positivt tänkande, målbild, hur tankar påverkar vårt mående, hur mycket vår omgivning påverkar oss, kommunikation osv. Hur bra som helst! Egentligen var det inte så mycket nytt men det var nog bra för oss båda med en lite påminnelse om detta.. Det var tre talare och det höll på mellan 18-21.30. Innan det hann jag med en snabbis på stan och så åt vi middag på Österns Pärla.

Btw. Förra veckan så vaknade Johan vid 3 en natt och kunde inte somna om. Han gick upp och skulle sätta sig vid datorn med sina kära aktier, men så var musen borta. Han sitter vid datorn en sväng varje dag så han hade ju suttit där senast samma dag. Jag hörde hur han vände upp och ner på halva stället. Tillslut kom han in och frågade om jag hade tagit bort musen. Självklart hade jag inte gjort det... Så vi har ett mysterium deluxe! Ingen av oss har tagit bort musen, men den finns ändå ingenstans?! Vi har letat som galningar båda två men den är helt väck. Igår köpte jag en ny så det är så dags att komma fram nu musen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0