Vårt torp!

Igår kväll hade jag sådana smärtor att jag nästan var på väg in till akuten.. Jag spydde av smärta och det svartnade framför ögonen hela tiden. Det gjorde så fruktansvärt ont! Men så tog jag tillräckligt med medicin för att kunna ta mig till sängen och slockna. Jag har vaknat av smärta flera gånger inatt, men i morse när jag vaknade hade det släppt lite. Men det gör sjukt ont fortfarande!

Jag har varit så här i flera veckor nu och sedan i söndags kväll har det varit värre än på länge. Gör mig frisk!!

Svärisarna åt hos oss igår kväll. Johan gjorde dunderlass med köttfärssås så nu har vi mat hela helgen när vi rustar i huset.

Jag älskar vårt mysiga lilla torp.. Här vilar jag hela dagarna!

I tisdags kom de med en kamin också.. Så nu slipper vi frysa i vinter!

Nu har jag målat klart vårt hörnskåp också som vi ska ha i huset. Det blir så fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0