Tarzan!

Vi åt middag på Phils burger. Standard här i Uppis. Deras halloumiburgare är svingod! Sen tyckte vi att det var bioväder så vi bokade in Tarzan och det blev min andra bio denna veckan. Den var jättebra! Jag glömmer inte när Alexander Skarsgård var på Goya i Gävle (av alla ställen) och jag och min vän Johanna var ute. Han kom fram till oss och pratade i baren och som vi njöt och skröt, haha! Jag var tvungen att dra hem men Johanna följde med han och hans kompisar på efterfest. Jag var lite småsur dagen efter att jag inte följde med, men nu har jag ju hetare namn att skryta om *host*..
#leonardodicaprio #justinbieber

Mami har lovat mig en massage ikväll och ingen är lyckligare än jag. Bästa utbildningen hon någonsin gått, haha! Så mysigt med ännu en kväll kvalitetstid med mami!

Imorgon är det helg!!


Kommentarer
Postat av: mormor

<3 :)

2016-08-19 @ 11:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0