Mari Jungstedt och regn!

Jag har sovit massa idag också.. Man blir verkligen helt slut av denna fruktansvärda smärta!!

Jag fick låna Mari Jungsteds senaste bok av svärmor så den har jag legat och läst lite idag också. Jag har läst alla böcker av henne i den serien. Det är roligt att läsa böcker med flera i följd där man får följa samma personer. Jag tror det här är den 13:e. Jag älskar deckare. Jag är dock ganska dålig på att lista ut vem mördaren är.. Lika stor överraskning varje gång, haha. Det verkar så himla spännande att vara polisutredare. Det har varit en liten smygdröm i många år..

Det är så mysigt att ligga och lyssna på regnsmattret utanför. Det har verkligen spöregnat hela dagen idag. Det passar dock mitt mående alldeles utmärkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0