Havtornshimlen!

Idag har vi varit i huset. Jag har bara gjort lugnt "sitt-jobb" idag eftersom jag mår som jag gör. Smärta är tametusan det värsta som finns. Det gör en helt sjuk i huvudet..

Idag har jag målat dörren igen och målat grunden på halva huset. Sen vilade jag massor medan Johan jobbade på med badrummet och reglade upp inför nya väggarna. Så härligt att gästrummet är klart så att jag kan vila där.

Innan vi åkte hem var jag ner till havet och plockade lite havtornsbär en timme. Så himla vackert! Och så galet mycket havtorn!!

Ikväll blev det hämtmat och soffhäng.


Kommentarer
Postat av: mormor

Fina bilder - minns dagen vi var där :) <3

2016-08-29 @ 09:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0