Gästrummet!

Det blev lite skillnad i gästrummet i uthuset vid vårt hus.. Det står bara en säng där inne än så länge men så småningom ska det väl pimpas så att det blir lite mysigare och mer hemtrevligt också! Men vi har någonstans att sova där ute nu iaf..

Btw. Rosetten på bilden på postlådan som jag la ut förra veckan är inklippt bara för bilden. Flera stycken ba "rosetten var fin men namnen och adressen syns ju inte, hur tänkte ni där?" Men jag satte alltså över adressen bara på bilden för att jag inte ville lägga ut vår adress på bloggen.. That's why. Haha! Nu har jag rett ut det en gång för alla.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha yes!! Så det var inte bara jag alltså 😝😂

Svar: Det var fler.. 😝
Evelina Nilsson

2016-08-10 @ 21:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0