Fullspäckad dag!

Igår hade min gulliga faster Evy-Anne (aka Evert) bokat in ett husbesök hos oss med två hemliga gäster. Det var farmor och farfar hon hade med sig och det var en såå mysig förmiddag! Vi åt lite födelsedagsfika i efterskott eftersom de inte kunde komma på min födelsedag och så fick de se vårt hus! Musch, brors och papi kom också förbi ❤️

Farfar hade med sig 10 liter kantareller till oss, rensade och klara. Underbart!

Sen fick jag meddelande av min fina vän Lovisa som kom förbi med sin Lias. Goaste ungen! Så himla mörka, djupa ögon. Gopluppi!

19.30 var vi bjudna till mamma, Thomas och Simon på grillat. Godaste grillat på hela sommaren tror jag! Kasper och Michis (våra bästa smålänningar) kom igår kväll och blir kvar tills på söndag. Så himla kul och mysigt! Smålänningarna har varit vår extrafamilj hela vårt liv och de är världens bästa extrafamilj! Så fina människor! ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0