Eddi!

Inget nytt händer.. Jag har väldigt ont, sover mycket, målar på huset så mycket jag orkar och så har vi fått lite besök i huset idag. Sandra kom förbi en sväng och så kom mami och Thomas förbi med Thomas dotter och hennes kille som är här och hälsar på några dagar ifrån Jönköping. Trevligt!

Igår sov jag till och från ända till kl 15 på em. Vi åkte ut till huset på förmiddagen igår m och då höll jag mig vaken men sen slocknade jag i sängen igen ute i gästrummet. Ush vad jag hatar detta skov. Hoppas det inte kommit för att stanna, även om det verkar så..

Dessa är typ de enda bilderna jag knäppt igår och idag. Edward vill verkligen inte ha höst. Han fryser så han skakar redan.. Hur ska han klara vintern?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0