Tvättstugan!

Jag började den här dagen med en fika med Marta på flanör. Så trevligt! Hon fastnade dock inte på bild..


Sen gick jag en snabbis på stan och köpte lite nytt hem. 

Tvättid 12-16. 


Edward vill alltid ta med sig bollen när vi går till tvättstugan. Han är så himla söt när han bär den själv hela vägen dit, busar loss när jag grejar där och sen tar han duktigt bollen i munnen och bär ner den till lägenheten igen när vi är klara. Samma procedur varje gång. Min fina goa lilla prins!


Ibland känner jag för att vara en bra människa, ibland inte. Idag var jag på det goda humöret. Därför blev jag inte irriterad över att personen innan mig inte hade tagit reda på sin tvätt tills min tvättid. Istället vek jag snällt ihop hans grejer och la det i prydliga högar. Ärligt talat kändes det lite äckligt att ta i någon annans kalsonger, men vad gör man inte för att vara en god människa för en dag, haha!


Mellan passen i tvättstugan städar jag lite här hemma. Jag har gått igenom badrumsskåpen och allt vad det innebär. Om man säger så här; jag skulle inte behöva köpa nya bodylotions på flera år framöver. Älskar lotions, showergel, parfym och alla övriga puttifnuttgrejer som man har i badrumsskåpet, haha. Nu är badrummet färdigstädat! 

Köpte dess idag. Så mycket finare än alla olika flaskor som stod där innan. Nu kan man bara fylla på med vad man vill, och pumpen är ju bäst! 



Kommentarer
Postat av: Mikis

Vart har du köpt flaskorna? Vad fina 😍

Svar: Visst var dom 😍👌🏼 Dom är faktiskt från Chlas Olsson av alla ställen 😄🙈 49:- styck! ☺️😘
Evelina Nilsson

2016-04-28 @ 19:46:49
Postat av: mormor

Det var en bra "god gärning" du gjorde i dag <3

2016-04-28 @ 22:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0