Turistas!

Imorse sov vi ut till 10. Då gick vi upp och åt frukost i lugn och ro. Sen hade Josefin några ärenden att fixa med så då gick vi till poolen en snabbis jag och mami. Jag var trött efter bara någon timmes sömn inatt så jag sov lite middag. Så härligt!

Mot eftermiddagen när vi skulle gå och köpa lunch blev vi stoppade av någon säljare med ett erbjudande att åka på buss-sightseeing i Hollywood i 2 h för att se "det viktigaste" så vi hoppade på och turistade en sväng. Lunchen blev försenad och blev middag istället så vi köpte med den till poolen och åt den där på taket när solen gick ner. Så vackert! Jag och Josefin blev kvar och satt i jacuzzin ett tag medan mamma åkte till kyrkan en sväng. Nu kom vi precis hem från en prommis Joppla och jag. Nu väntar vi på att mami ska komma hem. Planen för kvällen är mjukisar, soffan, gotta och en bra film.

Vi börjar faktiskt få lite färg trots att vi inte har pressat särskilt mycket alls. Jag är alldeles för rastlös för att ligga och pressa en hel dag bara för att bli brun och jag har alldeles för mycket respekt för solen för att göra det också. Därför har den här resan passat alldeles utmärkt för mig! Vi har tagit en långprommis nästan varje dag, vi har varit vid stranden i Santa Monica en eftermiddag och vi har legat några strötimmar vid poolen. I övrigt har vi haft annat för oss. Och så har jag haft solskyddsfaktor 30 eller 15 på mig hela tiden (förutom första dagen när vi bara gick till poolen en timme och jag brände mig. Man lär så länge man lever!).. Det känns skönt att bli lite uppfräschad och bli av med den likbleka, genomskinliga huden man haft och bli lite brun.










Kommentarer
Postat av: mormor

:) <3

2016-04-04 @ 08:08:05
Postat av: mormor

Jag berättade för Roland att Kerstin varit i kyrkan men att ni flickor inte följde med henne. Hans kommentar; döm skull väl gå åvklädd efter gatöne döm.(De skulle väl gå avklädda efter gatorna) :) :)

Svar: Hälsa morfar att vi var med henne till kyrkan förra veckan - fullt påklädda! 😝😘
Evelina Nilsson

2016-04-04 @ 11:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0