Underbara söndag!

Vi åkte ut till älskade stugan idag.. Solen sken, det var underbart vårväder och vi ville vara ute! Jag kände mig inte tillräckligt pigg för en promenad men hänga ute i solen där var perfekt! Först åkte jag, hun och Musch ut dit. Sen kom Matti. Och sen kom mormor och morfar. Vi blev där ute i hela 6 h så vi har fått mycket frisk luft och njut idag. 

Jag har sagt det förr men det tål att sägas igen.. Som jag älskar min fina mormor och morfar. Musch och Matti åkte hem någon timme innan oss och efter det satt vi och bara pratade med mormor och morfar och hade det så mysigt. Mormor och morfar var faktiskt de första som fick träffa Johan btw.. Redan vid 3:e daten (eller det var nog andra men det kan jag ju inte tala om för det är ju sjukt..) tog jag med mig Johan ut till stugan för en fika hos mormor och morfar. Trots åldersskillnaden känns de verkligen som mina vänner och jag njuter såå i deras sällskap. När de gav Johan godkänt kändes saken klar; he's my man! 

Nu kom vi precis hem.. Ikväll blir det god middag och soffhäng! En perfekt söndag helt i min smak! 















Kommentarer
Postat av: mormor

Känner mig aningen stolt! <3 :)
Visst var sjön magisk i dag, har nog aldrig varit sååå spegelblank.
Tack för en trevlig em

2016-04-10 @ 22:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0