Santa Monica pier!

Idag har vi varit vid Santa Monica piren hela dagen vid stranden för sol och bad (läs: mamma var den enda som badade). Så härlig och underbar dag! Vi har haft så fint väder hela tiden nu när vi varit här och det är varmt och skönt! Vi tänkte åka tillbaka till Santa Monica i veckan igen för vi fick inte nog idag!















En typisk bild som förklarar oss "turister" och "icke-turister". Vi tycker att det är jättevarmt med 25-30 grader men de som bor här delar inte riktigt den åsikten, haha!









Mot kvällen tog vi en runda på third-street i Santa Monica för lite shopping och tittande i affärer. Så mysigt!



Vi köpte hem mat på vägen hem. För mig blev det kyckling/röd curry.



Resans andra utgång!
Vi gick ut vid 23 till samma ställe som i torsdags; 1oak. Det var bara jag och Josefin den här gången också och vi hade det jättetrevligt. Så nu har man än en gång träffat Leonardo DiCaprio och även Justin Bieber. Det känns så stort, men samtidigt så självklart då de bara är människor de också.. Vi hade ännu en rolig kväll! Tack littlesis for everyting!





Nu är kl 06 på morgonen här och jag har fortfarande inte somnat. Nu blir det skönt att sova dock! Jag är såå trött! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0