Musch is in daa house!

- Reklam - 
(Alltså orka mig själv.. Vem låtsats jag att jag är liksom? Haha!)

My littlesis Musch har skaffat blogg! Det var på tiden ;).. Jag skrattade idag och sa "Gu vad sjukt.. Nu kommer 'alla' bloggläsare kunna få se våra liv från två olika perspektiv (eftersom vi är med varandra ganska mycket). Först går man in på min blogg och får bilder från min synvinkel och min historia. Sen kan man gå in på Musch blogg och få hennes syn på dagen och bilderna ur ett helt annat perspektiv.." Redan idag fick jag bevis på min teori, haha! Här är bilden från hennes håll.

Jag driver alltid i min familj och drygar om hur stor bloggare jag är.. "Måste bara knäppa kort till min blåååg", "Hur känns det att vara i samma familj som en storbloggare?", "Nu har jag så många läsare att jag inte kommer kunna gå på stan utan att bli igenkänd, såå jobbigt!", "Blondinbella och Kenza, släng er i väggen!" Ja ni hör ju hur dryg jag kan vara.. Såå efter den långa självironiska förklaringen om mig själv (då jag varje dag, när jag ser hur många som faktiskt varit in på min blogg, förvånas över hur folk kan vara intresserade av lilla mig och mitt liv) kan jag kläcka det jag först tänkte skoja och skriva: Vi har nu två storbloggare i familjen! 

Välkommen till min värld Musch! Haha!


http://nouw.com/_amandanilsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0