Lördagsmorgon!

God morgon!

Det var så mysigt igår! Johan kom och hämtade mig vid 23-tiden igår kväll. Dolly skulle sova kvar men jag har mått sämre på kvällarna/nätterna ett tag och då är det skönt att sova hemma där jag har mitt egna badkar osv. Men hur mysig kväll som helst. Vi åkte dit vid 16 så vi fick många timmar ihop ändå! Tack Lovisa! 

Imorse (kl 7.. Kan min kära sambo sluta vara sån oldie och vakna tidigt varje morgon, haha!) åkte Johan till East för att spela golf. De har öppnat golfbanan för säsongen nu och ingen är gladare än Johan. Så idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. (Måste. Läsa. Ut. Sell!)

Hoppas ni får en fin helg! Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0