Les miserables!

Läkaren har ringt. Jag och Fia har tagit en fika på stan. Jag har tvättat klart det jag inte hann igår. Jag har tagit en Boulongernprommis. Vi har tittat på halva Les Miserables (den är ju så lång så vi orkade inte hela på samma kväll, men den är ju såå bra). 

En favorit i repris!
Jag såg att de börjat sälja jordgubbar på torget för säsongen. Lycka! Inte svenska förstås, men det gör bara att man får bli glad två ggr. Först när de börjar sälja de första jordgubbarna och sen ännu en gång när de svenska dyker upp. Haha! Jag levde på jordgubbar när jag flyttade ner på stan förra våren. 14 månader har jag bott här nu.. Hjälp vad tiden går!



Kommentarer
Postat av: mormor

Mmmm för jordgubbar :)

2016-04-15 @ 13:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0