Myys!

Den här helgen smackade han på rejält med nybakat bröd båda dagarna.. Det är så himla mysigt att vakna till den doften! 

Vi har ätit frukost, tittat på Så mycket bättre och haft en riktigt lugn morgon. Idag ska vi ta en sväng på stan.. Vi får se vad vi hittar på mer! Älskar söndagar. Älskar helg över huvud taget nu för tiden eftersom det är då Johan är hemma. 



Jag hittade det här linnet i Johans garderob när vi rensade ur den.. Det är så himla geeky och jag skrattar för att han ens hade det i sin garderob över huvud taget. Men jag älskar det så det fick bli kvar. Inte min stil alls men det är skönt att mysa runt i hemma, haha! Gaangsta!! 



Kommentarer
Postat av: mormor

Så mysigt, fint familjefoto <3 <3 <3

2015-10-18 @ 22:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0