Mitt nya hår!

7 km ute i kylan, men med en underbar sol och blå himmel - check! 

Nu ska jag börja packa upp allt som kommer från Johans lägenhet.. Vi har löst det med massa lådor ovanför garderoberna för att få till mer förvaring, men nog blir det trångt allt. Lägenheten är en 2:a på 47 kvm. Den är perfekt att bo i själv, men två stycken blir ganska trångt. Tur att vi är nykära och inte ser varandras brister än, haha! 

Här är mitt nya hår. "Lyxblond" kallade de färgen för, haha. Det blev väl bra! Jag var lite lagom nöjd igår när jag gick därifrån.. Men idag när jag fick styla det så känns det bättre! Eftersom det var provfärgning så var det varken klippning eller styling efter, så jag gick därifrån med endast fönat hår. Och då kändes det sådär... Jaja! Jag är nöjd idag iaf! 


Jag måste tipsa er om väärldens godaste. Här kommer det: Mango & banan-yoghurt, massa torkade exotiska frukter (finns i affären där man kan göra egen müsli), russin, mandlar, gojibär och torkad banan. Alltså jag skulle bokstavligt talat kunna äta ihjäl mig på detta! Det är såå gott!!! Man lär sig att äta andra saker när man är gottasugen istället för godis. Nu är ju inte det här meganyttigt kanske, men bra mycket bättre än en påse Marianne iaf! 


Kommentarer
Postat av: mormor

Finns det hjärterum så finns det stjärterum :)
Roland o jag bodde väldigt trångt i början vi också.
I Upplands Väsby och i Sandviken <3

2015-10-07 @ 22:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0