Kärt återseende!



Idag har jag tagit en prommis med en vän som jag inte träffat/haft kontakt med på 5 år.. Vi var ett litet tjejgäng som hängde hela gymnasietiden. Vilka minnen! Det var verkligen ett kärt återseende! Dessutom har Edward fått nya kompisar då hon har två små mopsar, varav en var med idag! En väldigt bra start på dagen! 💕



Om någon timme ska jag till Valbo och färga håret.. Min en kompis är butikschef på lyko i Valbo och hon behövde hårnodeller till sina frisörer då de ska ha utbildning i nya färger.. Vi får väl se hur jag ser ut när jag kommer hem! 



Kommentarer
Postat av: Veronica&Herman

Superskoj att ses idag! Får vi göra om snart :) kram!

2015-10-06 @ 14:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0