I love höst!

Hösten är nog min favoritårstid.. Jag älskar alla årstider men det är något särskilt med hösten. Mys är ju typ mitt mest använda ord tror jag, och höst och mys hör ju definitivt ihop, haha. Årstiderna är det som är charmen med Sverige tycker jag! Vi har fyra underbara årstider vilket ger oss lite av varje året runt. Vi hinner liksom aldrig tröttna för då kommer något nytt. 

Om jag någon gång blir gift vill jag gifta mig på hösten. September eller oktober. Hur fina bröllopsfoton skulle man inte få?






Jag och Edward gick en mil idag och fotona är från prommisen. Jag hade extremt ont imorse när jag vaknade så jag låg kvar i sängen ända till 10.30 typ.. Sen gick vi promenaden i väldigt lugn takt. Min hjärna behövde lite luft och jag behövde komma ut lite så det var värt det.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0