Hello my new babygirl!


Ok jag kan erkänna att jag älskar nya saker.. Som till exempel min nya fina rosa telefon. "Grattis! Du är den 3:e i Gävleborgs län som får ut din IPhone 6S" sa dom inatt när jag fick den. Tackar! 

Vi åkte hemifrån strax efter 5 imorse. Johan var tvungen att skjutsa mig till Östhammar innan han åkte till jobbet. Det blev lite fram och tillbaka men så blir det när det inte går några bussar/när inte jag får köra bil. Men när jag väl kom fram insåg jag att datorn är nerpackad här, och koden till wifit är i Gävle. Jag blir tvungen att hålla mig ända tills på söndag innan jag kan få igång telefonen. It's ok! 

Nu blir det nog att somna om en stund innan jag drar igång och gör ett flyttfix-ryck! 

Idag är det fredag. Det innebär helg!! Jag har börjat tänkt på jobbet väldigt mycket igen...
J a g  s a k n a r  S v e n s k  F a s t ! 
Så himla otroligt mycket saknar jag det. Alla kollegor, stämningen på jobbet, visningar, svara i telefon, stress, massa fina objekt, skjorta och kavaj. Jag vill börja jobba nu!! 

Jag har ju pluggat i 3 år av en anledning; för att få min utbildning, vilket i sin tur skulle leda till att jag skulle kunna börja jobba som det jag drömt om. Men snacka om att falla på mållinjen.. Aaaaahh! 

Gör mig frisk någon. 


Kommentarer
Postat av: Linda

Klart du inte fallit på mållinjen, den är där framme. Jag lovar att du kommer nå den, även om den känns långt bort nu!!

Svar: Jag hoppas du har rätt 💕
Evelina Nilsson

2015-10-09 @ 17:54:46
Postat av: Haggan

❤❤❤

Svar: ❤️❤️❤️
Evelina Nilsson

2015-10-11 @ 12:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0