Happy Halloween!

Inatt har det inte blivit mycket sova.. Jag har vaknat till och från hela natten. Eller somnat till och från kanske förklarar natten bättre eftersom jag varit vaken mer än jag sovit.. 4.30 var jag tvungen att ta mig upp och sätta mig i badkaret för det gjorde så ont. Jag ska ta det lugnt idag. Ingen milpromenad. 

När vi kom hem från prommisen igår så låg det ett orange kuvert och väntade på oss innanför dörren. Jag såg direkt att det var Jopplas handstil och blev så glad! Dock var brevet till Edward och inte till mig, men jag var väldigt glad för hans skull, haha! 




Älskade lillesyster! 
Saknaden efter dig är enorm.



Kommentarer
Postat av: Josefin

hihihi... ☺️☺️❤️

2015-10-14 @ 20:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0