Grattis morfar!

Nu åker jag ut till Hedesunda och grattar världens bästa morfar som fyller år idag! 


Jag har varit till tandläkaren idag och lagat mitt första hål i tänderna (hade något i mjölktänderna när jag var liten men inte i de "riktiga").. Tandläkaren frågade om jag ville ha bedövning och men jag tackade nej. När det var klart satt jag som ett frågetecken. Jag vill inte verka badass nu men alltså på riktigt.. Det gör ju inte det minsta ont?!? Bedövning för detta?? Jag var tvungen att fråga tandläkaren om folk verkligen tar bedövning för lagning och han svarade att de allra flesta tar bedövning vid lagning av hål. Jisses! 


Kommentarer
Postat av: Josefin

äsch, jag tog knappt bedövning när jag skulle dra ut! Tsss. Enkelt.
Eller gjorde jag? Ja det gjorde jag, och judt js, lite värktabletter också. Men tror inte jag tjatade så mycket om det... Knappt. Eller gjorde jag? Kanske.

Hahahahaha 😜😜😜😜😂😂😂😂😂🙈🙈🙈

Svar: Hahaha jobbigt att du förstod att inlägget var riktat till dig 😆😉 Eller inte. Du skötte ju det där som en riktig hårding 🙏🏼😂 Sen är det ju lite skillnad på att laga och dra ut en tand 😄😘
Evelina Nilsson

2015-10-27 @ 16:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0