Girlsnight!

Idag har vi en heldag jag, Johanna och musch. Vi började morgonen med en prommis, hem och duscha, lunch på lilla Saigon, en runda på stan, rusta, dollar och Owe Jansson. Jag är inte svinpigg idag så jag sitter kvar i bilen ibland och vilar lite.. Det känns ofta som att jag är lite piggare, men så fort jag har lite mer planer än en promenad typ under dagen märker jag att smärtan kommer extra mycket och jag blir otroligt trött.. Fuck it!

Ikväll ska vi sova hos Johanna i hennes nya hus. Såå mysigt med en sleepover! Jag kan knappt fatta att hon bor här efter så många år. Varje sommar när hon varit på besök här hemma i Sverige och skulle tillbaka till USA mot hösten var vi alltid lika ledsna. Vi rymde, grävde ner flygbiljetter, gömde oss i massa timmar innan de skulle åka, gömde resväskor, pass... Men nu är hon äntligen här för att stanna!! ❤️ Hon är helt klart min äldsta vän. Vi har hängt ihop sen vi var minisar.. 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0