Ett rikare liv!

Igår kväll var vi på en föreläsning på konserthuset här i Gävle. Den handlade om hur man får ett rikare liv.. Självklart handlade det om pengar men det var också om hur man får ett rikare liv på andra plan. Väldigt intressanta 3 timmar. Det var Charlie från Lyxfällan som höll i det och han var faktiskt riktigt rolig och fick med publiken i hans påståenden och resonemang.. Jag har svårt för den här humorn när det liksom är uppgjort för att man ska skratta. Tv-serier där skrattljudet är med är ju såå jobbiga. Men Charlie var liksom "vanligt" rolig och det gillar jag! 

Nu ska vi minsann försöka få ett rikare liv på alla plan. Sjukdomarna är ju liksom där som ett irriterande skavsår hela tiden men jag måste börja lära mig att se förbi det. 







Kommentarer
Postat av: mormor

Låter intressant, men vad tyckte Johan? Han ser ut att ha somnat :)
I går kände jag mig rik; fick vara med Zander på fm och Adina på em.
Förresten - flera roliga, rika möten; på Amandas kalas träffade jag många barnbarn och i fredags var Tyra hos oss <3 <3 <3
I dag blir det språkcafé :)

2015-10-13 @ 08:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0