Bror-dag!

Imorse åkte vi ut till Hedesunda vid 8.30. Johan är i Östhammar och jobbar hela dagen så jag följde med syskonen och Matti på deras lilla rundtur. Jag ville ju maxa brorshänget ❤️.. Brors hade en plan att hinna hälsa på pappa, mormor och morfar, farmor och farfar. Men mormor och morfar var borta så det blev en heldag hos farmor och farfar istället och pappa var också där. Sen bjuppade papi på pizza innan vi åkte hem vid 14. När vi kom hem gick jag och brors på stan någon timme.. 

Nu har jag dragit på mig mysisar, tänt ljus, hittat en film jag vill se och gosat ner mig och Edward i soffan. Jag har tvättid till 20 så vi traskar upp dit och byter maskin mellan varven. 

Hoppas ni får en härlig lördagskväll! 




 

Kommentarer
Postat av: mormor

Kul att ni tänkte besöka oss, tanken som räknas. Kram på er alla, får ses en annan gång <3

2015-10-24 @ 22:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0