Baggyjeans!

Idag åkte mina supergamla jeans fram.. Jag har haft de här sen jag jobbade på Cubus för typ hundra år sedan. När jag har som ondast funkar inga kläder alls typ. Allt som trycker minsta lilla mot magen går bort. Men dessa baggisar funkar! 

Läkarbesök. Sen sova sova sova. Det är dagens schema. 


Kommer ni ihåg förr när man inte tog på sig andra jeans än märkesjeans? Det var bara det som gällde. Nu köper man ju jeans vart som helst, så länge de sitter bra. Eller iaf jag gör det. Det är liksom inte alls samma hets nu för tiden! Det kanske är för att man är äldre..? Nu skulle jag iaf aldrig köpa ett par jeans för 2000 kr +. Då skulle jag hellre lägga det på typ märkesskjortor eller något.. Fast överlag är jag ingen riktig märkestjej. Jag köper det jag tycker är fint. Ibland är det dyrt och ibland är det billigt. Något jag hatar att lägga pengar på är skor dock.. Det är alltid så himla dyrt. Fast inte de jag har på mig på bilden. Sneakers, 200 pix. Taget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0