Viltkyckling!

Gu vilken underbart god middag! Vi rullade hem.. Tack bästa ni! 

Ikväll har jag varit tvungen att strula med medicinintyget som jag måste ha med för att få ta med alla meds utomlands. Min läkare skulle fixa det. När det kom hem har hon såklart skrivit fel. Vilken skräll att en läkare inte gör vad de förväntas göra.. Så jag har jagat läkare för att få ett fullständigt intyg. Kom precis hem från sjukan med ett intyg som stämmer. Det är inte lätt att vara sjuk med dagens sjukvård. Hur svårt kan det vara att göra sitt jobb? Precis som för någon dag sedan när jag skulle hämta ut mina mediciner till resan. Såklart har hon missat att skriva ut en av medicinerna.. Hade man ett direktnummer vore det ju enkelt men riktigt så funkar det inte tyvärr. 
MEN. Nu är medicinerna redo att åka på semester! Woho! 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0