...

När livet liksom inte känns sådär jättekul. När läkare inte gör vad de förväntas göra. När man blir runtskickad mellan sjukhus och ingen avdelning vill ta ansvar över en. När allt som har med sjukhus att göra bara är sådär galet struligt och bökigt och man själv sitter mitt i smeten och väntar, väntar och väntar utan att det händer något. När ansvaret över mitt liv ligger i sjukvårdens händer och de inte bryr sig det minsta om att hjälpa mig. När man inte orkar vara sjuk längre. När man drömmer så otroligt mycket om att gå till jobbet och bara leverera. När man önskar att man vaknade frisk och slapp ligga kvar i sängen någon timme innan man ens orkar ta sig upp för att det gör för ont att stå innan morgonmedicinerna börjat hjälpa. När allt känns skit. När jag önskar så himla mycket att jag bara kunde byta kropp till en som funkar och som inte är sjuk. När livet handlar om att överleva istället för att leva. När man tappar hoppet. När man är så himla förbannad på livet. När man hatar allt. När minsta lilla skitsak får bägaren att rinna över. När man bara vill vara ifred. 




But sometimes you just have to smile and pretend that everyting is ok.




Kommentarer
Postat av: Anna

💕💕😘

2015-11-11 @ 17:43:54
Postat av: Musch

Min kämpe!!! Du är starkare än du tror! ❤️❤️❤️ Love you ❤️❤️❤️

2015-11-11 @ 18:20:47
Postat av: Sandra

Det kommer bli bra ❤

2015-11-11 @ 18:23:12
Postat av: Johanna

Bästa bästa duuuuu. Älskar dig mer än något annat!!! ❤️ Brighter days are ahead. Kom ihåg.- There is always a bend in the road. Det kommer inte altid vara så här 💗

2015-11-11 @ 18:56:39
Postat av: Josefin

❤️❤️❤️❤️❤️

2015-11-11 @ 19:09:03
Postat av: Pilla

Hoppas verkligen du får den hjälp du behöver snart!! Kram till dig 😚

2015-11-11 @ 20:31:56
Postat av: Brors

Älskar dig mest av allt syrris❤️❤️

2015-11-11 @ 23:56:39
Postat av: mormor

I dag är en ny dag - hoppas den är bättre. Kram <3 <3 <3

2015-11-12 @ 09:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0