Packa!

Packningen har börjat.. Jag har provat allt pga att jag gått upp massa i vikt och det var tur det! Jag kan inte ens ha hälften av mina sommarkläder!! Jag har aldrig varit såhär stor i hela mitt liv. Fatsoes make it ready for me, here I come! Något bra med att jag inte kunde ha allt är ju iaf att det blir lättare att välja vad jag ska ta med mig eftersom massor försvinner av sig själv.. 


Nu ska jag gå in på necessären och mediciner. Jag har lovat mig själv att jag ska gå igenom medicinerna minst 5 ggr för att vara helt säker på att allt är med. Det skulle faktiskt vara katastrof om jag glömde något. Johan får nog gå igenom någon gång också.. 

Det ska bli så sjukt skönt att komma iväg. Kan det bara bli fredag NU!! Ikväll ska vi till musch och Matti på middag. Det blir mysigt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0