Julpyssel!

Idag var det dags för det årliga julpysslet hos mami.. Vi pysslade, åt tomtegröt, drack julmurre, glögg och pepparkakor. Jag fick riktig julkänslan idag! Mysigt! 

Självklart tog jag med lilleskrutt. Han har ju julpysslat varje år hos mami sedan han föddes så det kändes självklart att han skulle vara med även idag trots att min familjesituation har förändrats. Dessutom firade vi hans 6-års dag i efterskott! Han blir så stor!! Tänk att han knappt var ett halvår första gången jag träffade honom, bara en liten bäbis. Och sen har jag träffat honom varannan helg i 5 års tid! Inte konstigt att det blir tomt utan honom nu.. 





Mitt finaste "julpyssel" idag är den här lyktan. Pinnar, en glasburk och limpistol (eller annat lim) är allt man behöver! Bästa DIY-tipset! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0