Thailand!

Edward är världens goaste hund. När jag och Johan ligger och skedar i soffan på kvällarna så kommer Edward alltid smygandes och lägger sig på/emellan för att också få vara med i goset.. Och som han njuter när han väl får vara med!


Därför njuter han mer än någonsin i veckan på mornarna när det bara är han och jag. Då får han full attention! 


Lillkorven! Som jag kommer sakna dig när vi är borta.. Det har jag nog inte ens skrivit här på bloggen förresten. Vi ska åka till Thailand!!! Johans mamma fyller 60 så då har hon bjudit familjen till Thailand. För ungefär 1 månad sedan bokade vi på mig också.. Så den 27/11-13/12 blir vi i THAILAND. Det ska bli så härligt!! Jag har inte vågat rest så mycket de senaste åren för att jag har varit så orolig att vara långt ifrån ett svenskt sjukhus med mitt mående. Men nu har jag gaskat upp mig lite och jag hoppas att jag kommer få må skapligt när vi är där. Nu har jag ju dessutom mycket mediciner som kan hålla mig ganska smärtlindrad så det borde bli bra. Sen är det ju Thailand - sol och bad. Ligga i en solstol på en fin strand borde jag ju orka liksom.. Det kommer bli så himla underbart!! Fast jag kommer sakna Eddi så galet mycket. Men han kommer ha det bra här hemma hos Musch ena veckan och mamma (även kallad mormor när Edward är med, haha) andra veckan! Tack gulliga ni som ställer upp för att jag ska kunna åka! ❤️ 23 dagar kvar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0