Älskade Småland!

Åh vad mysigt vi har det.. I fredags när vi kom hit åt vi tacos och hade jättemysigt. I lördags var alla smålänningarna borta hela dagen så då krattade vi upp deras bakgård. Jag tycker på riktigt att det är roligt att kratta. Så igår kväll när vi skulle gå och lägga oss hade söta Lennart ställt blommor och lott vid våra sängar som tack. Gulle! 

På em åkte vi in till stan och åt lunch och sen åkte vi till Ljungby för att se brors match. Jag har verkligen haft abstinent efter brors hockey så det var såå roligt att se! Tyvärr blev det förlust.. När vi kom tillbaka till smålänningarna åt vi lite, tittade på fotbollen, spelade risk och hade en jättemysig kväll. 

Idag har vi inte så mycket på schemat. Johan och Matti åket hem idag och så kommer mamma hit istället. Vi ska vara hos brors några dagar från imorgon tills vi åker hem på torsdag kväll. Om jag känner mig tillräckligt pigg imorgon är det Ullared som gäller.. Jag har aldrig varit där så det ska bli roligt! 





















Kommentarer
Postat av: mormor

Gillar!

2015-11-15 @ 11:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0