Two words, one finger!

Det var flera år sedan jag var så här arg. Skillnaden nu mot då är att jag inte kan ut och springa som jag alltid gjorde förr för att bli av med all negativ energi. Nu ligger jag som en plattfisk istället och blir bara mer och mer förbannad. Typ pest eller kolera. Ut och få mer ont eller ligga inne och koka sönder.

Människor. Vad *€+#,~%>$*}{+ är det för fel på vissa människor?

Fucking skitäckelsjukdom/ar.

Medicinerna kan ta sig!

Skolan är sämst (den punkten inkluderar många delar för tillfället).

Uppsatsen och allt vad den innebär kan få en egen punkt och jag hade kunnat göra precis vad som helst för att fått pricka av den nu och sluppit den/hen/hon/han/it för all framtid.

Livet. Vad är det här för liv egentligen?

Smärtorna typ dödar mig.

Ny behandling väntar och jag hatar att byta.

Framtiden. Enough said.

Att hat har smugit sig in i mig och jag bara hatar mer och mer för varje dag.

Jag bara följer med och har ingenting att säga till om längre. Dessutom har jag missat typ 3 år av mitt liv.

Jobb vill jag inte ens tänka på för då blir jag bara ännu mer arg/besviken/ledsen/förbannad över punkt 2.

Alla idiotläkare/sjuksköterskor/undersköterskor som aldrig gör som dom ska eller håller vad de lovat. Skaffa er ett annat jobb.

Alla apotek som alltid har allting slut när man ska hämta ut medicin så man får ta sig runt hela stan innan man får det man behöver.

Jag tror jag ska nämna människor en gång till. För det var det som var droppen den här gången. Idiot.

Alla hormoner och allt morfin som fuckar upp mitt huvud totalt.



Ta mig till en annan planet, helst typ nyss.
FUCK allt!
Hörs hej.



Kommentarer
Postat av: Josefin

:( <3

2015-05-28 @ 09:27:48
Postat av: mormor

Mycket nu!!! Älskar dig!!! Kramar!!! Nu kan det bara bli bättre <3

2015-05-28 @ 09:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0