Stupid stomach!

Jag har haft skitont i magen igår och idag.. Jag blir väldigt stressad och nedstämd när det kommer såna här skov för jag vet aldrig hur länge det kommer hålla sig. Och det suger! Eftersom jag går på stark smärtlindring i form av morfin hela tiden finns det inte så mycket att ta till när det gör så här ont trots alla mediciner. TENS-apparaten hjälper lite, vetekudden hjälper lite, badkaret hjälper lite, fosterställning hjälper lite men utöver detta finns det inte så mycket man kan göra. 

Jag krigar på med uppsatsen så länge jag orkar och sen blir det nog bara ligga stilla resten av dagen/kvällen.. Hoppas ni alla får en fin helg iaf! 






Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag lider med dig :( Önskar jag kunde göra nåt för dig <3 Men du ska veta att jag tänker på dig!

2015-05-15 @ 19:27:09
Postat av: mormor

Jag vet att jag skrev mormor - ändå står det anonym :(

Svar: Jag förstod ändå att det var du som skrev.. 💛 Tack för fikat idag!!
Evelina Nilsson

2015-05-16 @ 19:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0