Sliten!

Idag har jag varit galet sliten.. Upp med Elliot imorse så att han kom iväg till dagis. Somnade om. Tog en prommis. Städade lite här hemma. Låg och stirrade i soffan. Åt. Somnade om. 

Jag ska väl vara glad för att det går åt rätt håll men det blir lätt att jag blir less när det kommer sämre dagar igen. Mina mediciner har kapat allt vad hunger är och jag måste påminna mig om att äta. Gottasugen är jag hela tiden dock och lättare mat som frukost går bra, men "vanlig" mat är svårt att få ner.. 


Jag rör mig inte långt från soffan ikväll heller. Det är väl bäst så. 

Nog för att den här artikeln är 3 år gammal men den visar ändå hur "farlig" endometrios kan bli. Jag är så tacksam att endon uppmärksammas mer och mer så att forskningen går framåt och att det förhoppningsvis leder till att det kommer finnas ett botemedel i framtiden.

http://www.aftonbladet.se/halsa/article14269375.ab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0