Sista april!

Imorse åkte vi till Uppsala. Läkarbesöket gick väl så bra det nu kunde gå, tror jag. När vi kom hem igen var vi till världens bästa mormor och morfar och grillade och hade det jättetrevligt. Tack fina ni för en underbar eftermiddag och för fina presenter!! Love you!

Ikväll blev jag bjuden på middag och efterrätt hos Amanda och Mattias. Sen kom Filip och hälsade på mig.. Vi tittade på Micke och Veronica och åt massa godis. 

Hoppas ni alla haft en trevlig Valborg. Nog för att min var trevlig på alla sätt och vis men jag hade inte tackat nej till att spola tillbaka tiden ett år och sedan typ raderat detta år som varit och hoppat direkt vidare till någon gång i framtiden där allt bara känns bra igen. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0