...

Ja vad ska jag välja att berätta idag då? Sjukhuset hela fm. Ännu en medicin har lagts till och ev. väntar ny grundbehandling. Min läkare skulle diskutera med kollegorna så får vi se vad dom kommer fram till.. L E S S !

• C-uppsatsen
• En omtenta
• En dugga 
Detta är vad som är kvar i skolan. 2 veckor. Snälla låt mig vara tillräckligt pigg för att klara av att avsluta dessa så att jag får min otroligt efterlängtade examen. 


Musch, brors och Matti kom precis och knackade på dörren med nybakta glutenfria cockies. Love you!!

Annars då? Fuck my life typ.


Kommentarer
Postat av: mormor

Det kommer bättre tider, men visst är det jobbigt nu. Jag tror absolut att du fixar din examen - det ska vi tro på. Kramar i mängd <3 <3 <3

2015-05-20 @ 23:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0