Rain!

Idag ville verkligen vädergudarna att jag skulle bli blöt.. 

Jag tittade ut; klarblå himmel. Yes! Tog på mig solbrillorna och så började vi promenera. Halvvägs runt Brynäs vände jag på mig och tittade. 

Här var framför mig: 


Och det här var bakom:


Det började småregna precis när jag närmade mig musch så jag stannade där en sväng och väntade ut regnet. Trodde jag ja. När det slutade regna började jag gå hemåt igen men då började det såklart ösa ner. Jag älskar faktiskt regn förutom när jag ska vara fin till något.. Då är det min värsta fiende! Alla som har självlockigt hår och föredrar rakt vet känslan när man plattat håret, gjort sig fin för att man ska iväg på något och så börjar det regna. Värsta partypoopern ever!

Det här är nämligen resultatet från en "fin" vanlig hästsvans efter några minuters regn. Och de där krullisarna mina vänner försvinner inte av något annat än att börja om från början (duscha, föna, platta). Dom är hopplösa!! Andreas kallade mig alltid för frihetsgudinnan när det regnade och han har nog en poäng, haha. 


Edward hatar regn så halva biten hem fick jag dra honom medan han totalvägrade och andra halvan drog han mig för jag tror att han kom på att han får komma in i värmen snabbare om han springer. Eller det är nog bara min förhoppning om att han tänkte så.. Han är inte så särskilt smart så troligtvis var det bara svart, tomt eko i huvudet på han.. 

Nu ska jag ta ett varmt bad! Hoppas ni haft en bra vecka och att ni alla får en mysig helg! 💛




Kommentarer
Postat av: Engage

Hahahaha "han är inte så smart, så troligtvis var de bara tomt,svart eko i huvet" 😂😂

Svar: Haha sant ju 🙈😩😄
Evelina Nilsson

2015-05-10 @ 14:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0